Scars are ok.

Mai am cicatrici mai vechi pe corp, una mai mare decat va fi asta si multe mai mici pentru ca am avut o copilarie destul de baietoasa, insa pana acum nu mi-am dat seama de semificatiile lor.

Astazi mi-am vazut cicatricea. Am avut operatia acum 10 zile, numai ca azi am avut voie sa fac un dus decent si a trebuit sa-mi scot pansamentul singura si sa dau cu ochii pentru prima oara de ceea ce va ramane pe abdomenul meu de acum inainte. Stiam de joi ca azi o voi vedea si daca inainte eram nerabdatoare, azi am amanat momentul pana spre seara pentru ca nu eram pregatita psihic. Stiu ca se va mai vindeca, inca nici nu am firele scoase, insa e o cicatrice mare si urata. Dar e ok.

M-am tot gandit in ultima vreme la cicatrici si am ajuns la concluzia sunt utile.  Mie asta imi e utila. Imi aduce aminte prin ce am trecut. Imi aduce  aminte ca am avut o perioada in care sa mananc sau sa alerg sau chiar sa merg normal erau lucruri imposibile. Imi aduce aminte ca putea sa fie mai rau si nu a fost, adica sunt in viata si m-am ales doar cu cicatricea asta. Imi aduce aminte ca am o familie care ma ajuta daca am nevoie si prieteni care au venit si au stat cu mine mi-au adus lucruri care stiau ca-mi plac mult, sau de care am nevoie si m-au facut sa rad chiar daca nici asta nu prea puteam sa fac.

Cicatricile sunt ca un “remainder” ca ai trecut prin ceva greu si te-ai vindecat, ca ai ceva de pierdut pentru care merita sa traiesti.

And maybe for some scars are even hot😉.

Ahh, a fost o operatie de apendicita…peritonita acuta.

Detalii: am slabit aprox 5 kg, n-am mai fumat de mai mult de 2 saptamani, cand m-am intors din spital avem un chef nebun sa ma uit la seriale cu doctori, inca nu stiu cata vreme nu o sa am voie sa fac efort, dar cand o sa am voie cu siguranta o sa fac.

Scars are ok.

Daniela

Tags: , ,

One Response to “Scars are ok.”

  1. Taiem la montaj(dar cu anestezie)! « this much Says:

    […] ca sa ajung si in sala de operatie si dupa o anestezie(cred ca locala) sa ma retaie, unde am avut operatia anul trecut. De ce? Din motiv ca nu s-au resorbit firele alea si zic ca e un granulom dar nu-l […]

Leave a Reply

