Continuarea sfarsitului

Este absolut clar ca industria serialelor se hraneste din posibilitatea de a continua la infinit un scenariu. Fie ca-ti spune ce s-a intamplat dupa ce s-a terminat o anumita perioada din viata pesonajelor, fie ca ia un alt personaj si arata evolutia lui in acelasi mediu, fie ca spune povestea de dinainte sa se cunoasca personajele….o spun. Pentru ca seria anterioara a avut succes aleg o alternativa de a lungi serialul. Mie nu-mi place asta. Cum ar fi fost sa existe sezonul 11 din Friends? Oribil. Sau sa continue Seinfeld…  ewww. Oricat de mult te atasezi de personaje, de glume…la un moment dat trebuie sa se opreasca. Pentru a nu deveni penibil. Dupa muuulti ani de productie trebuie sa te opresti si sa mai faci si altceva pentru ca altfel se va observa sfortarea de a mai stoarce inca niste bani din ceva care deja a avut tot succesul pe care l-ar fi putut avea. Si pana la urma te adresezi aceluiasi public caruia i-ai aratat deja un sfarsit.

Asta s-a intamplat cu Scrubs. Dupa ce Sezonul 8 a avut unul din cele mai reusite sfarsituri de sezon, dar mai ales de serial, din cate am vizionat eu, a revenit cu sezonul 9. Am vazut primele 2 episoade dar nu vreau sa ma mai uit, pentru ca mi se pare un abuz adus fanilor.

Daca totul s-a terminat atat de bine si frumos, chiar avem atat de mult nevoie de o continuare mediocra?

(Daca Jerome Bel a facut The Last Performance si Show Must Go On, nu inseamna ca le va reusi tuturor aceasta performanta, de care imi aduc eu mereu aminte cand ma gandesc la sfarsituri si continuari.)

This much for now!

Tags: , , ,

2 Responses to “Continuarea sfarsitului”

  1. vreausapotsapotsavreau Says:

    Eu as vrea sa se continue friendsul./

    • daniela rhu Says:

      Da, asta doar pentru ca ti-e dor de ei. Dar ar fi aiurea. E ca si cum ai vrea sa revezi o fosta prietena, dar sa te intelegi cu ea ca-n zilele bune. imposibil sau de prea scurta durata.

Leave a Reply

