Dear Smoker,

artist: Vlad Stoian ,9 ani

tehnica: Desen in Paint.

Am dorit sa postez aceasta imagine pentru ca mi se pare foarte expresiva si graitoare. Vorbeste despre fumatul in preajma copiilor si despre cum vede un copil adultul care fumeaza si despre modul in care se exprima vizual un copil care nu a fost indoctrinat de tot felul de reguli de desen. Imi place faptul ca forma capului e alta decat rotunda, culoarea fetei e aceiasi cu cea a tigarii dar nu cu cea a urechilor, instinctul cu care a ales galben pt piele si rosu pt ochi, culori care reprezinta astfel cu succes boala. Imi place ca fara sa respecte nici un fel de reguli totusi a simtit pespectiva cand a desenat tigara.

Acelasi copil, in aceeasi zi, privind spre un cos de fum a intrebat: ” Acolo se face fum sau se fac nori?”  Minunat.



Tags: , , ,

6 Responses to “Dear Smoker,”

  1. Clow Says:

    Cred că e printre cele mai interesante chestii pe care le-am văzut în ultima vreme.M-am întrebat într-o zi de ce copiii desenează soarele cu raze de lumină drepte fără să le fi spus cineva vreodată ceva despre fenomenul ăsta.

  2. daniela rhu Says:

    La asta cu razele nu ma gandisem. Se poate sa aiba o contribuite si reprezentarile adultilor din diferite carti pentru copii, dar e foarte probabil ca prima oara tot un copil sa fi desenat soarele cu raze. Copiii trimit multe mesaje. Important e ca cineva sa le si “citeasca”.

  3. jackrider Says:

    Deci copilul trebuie sa faca rugby. Sa invete sa traga cu arcul. Sa stie sa lucreze la inalta tensiune. Asa arta… stiu sa fac si eu.

  4. Eclipse Says:

    Citind aceasta postare, nu am putut decat sa presupun ca esti psiholog si ca lucrezi cu copiii. E uimitor cat de multe adevaruri le sunt atat de clare tinerilor inca nealterati de lumea comerciala. Adultii si-au pierdut, in mare parte, capacitatea de a vedea lucrurile simple si logice pentru ca le imbracam in mii de motive prea colorate ce ne orbesc. Pacat ca acesti copii vor trebui sa traiasca in lumea de astazi, asaltati din toate partile de ofertele pentru ochelari de cai.

  5. daniela rhu Says:

    Pai, nu e asa pacat. Daca traiesc inconjurati de oameni care gandesc si care ii invata sa gandeasca si sa-si foloseasca timpul si energia in mod creativ si pozitiv, lumea de astazi le poate oferi destul de multe posibilitati.
    Nu sunt psiholog, dar iti multumesc pentru apreciere.🙂

  6. Recent « this much Says:

    […] am fost cu Vlad, verisorul meu de 10 ani, la MNAC. Inainte sa ajungem ne-am batut serios cu zapada in castelul din […]

Leave a Reply

