The Bubble

Acum, in prag de predare a proiectului de licenta mi-am amintit de perioada cand stateam zile sa desenez si nopti sa randez pentru animatia care a fost lucrarea mea de diploma la terminarea liceului. Pentru cat mi se explicase mie pana atunci despre ce si cum ar trebui sa aiba un scurtmetraj de animatie si pentru tehnica rudimentara pe care am folosit-o( frame by frame…si salvat de f multe ori…cu gif-uri de cateva secunde montate in Windows Movie Maker si doar spre sfarsit m-am mai desteptat cu Flash si Premiere¬† si in acelasi timp m-am zgariat pe ochi stiind ca puteam sa fac totul mult mai usor si sa obtin o calitate superioara) am obtinut insa un film de animatie. Primul meu film. Reusisem sa povestesc ceva si satisfactia a fost intr-adevar pe masura efortului. Am invatat foarte mult lucrand la acest film. Daca as schimba acum ceva ar fi tehnica si binenteles alegerea coloanei sonore. Dar atat stiam atunci. Pentru acel context a fost perfect!

Long live the first of everything you create!

Tags: , , ,

One Response to “The Bubble”

  1. wke Says:

    super cool:D

Leave a Reply

