Pentru o viata reala ->

-> folositi retele de socializare cu moderatie.

Aceasta fraza ma cam bantuie in ultima vreme, aproape ma obsedeaza. De la bloguri, la facebook (si sunt fericita ca nu am si twitter). Facebook-ul a ajuns o lume care are la baza cunoscuta sintagma “pe net poti sa fii cine vrei”. Vrei sa nu ai o fata, poti sa nu ai, poti sa-ti pui o poza cu LadyGaga la profil, sunt sigura ca vei avea destule like-uri, care insemna apreciere. Daca vrei sa ai poze cu tine, le vei alege pe alea in care arati cel mai bine. Daca esti utilizator de facebook te-ai obisnuit sa nu te mai lasi sedus de infatisarea unei persoane din poza de profil. Intr-o mica schema: Infatisare poza profil-1p= infatisare poza album, infatisare poza album-2p=infatisare reala*. Normal ca daca vrei poti sa faci sa dispara de pe profilul tau poza in care arati rau, fie ca ai gura deschisa, nu-ti sta parul bine, sau arati gras, acest procedeu se numeste untag, sau remove tag. Dar stiai toate astea.

Ce-mi mai place la facebook sunt relationship statusuri, care sunt cum ar fii, barfa principala,( un fel de se casar?) pe care ai posibilitatea sa il ascunzi de unii daca vrei. Geniaaaal! Adica papuse, nu sunt draga cu nimeni, n-ai vazut, nici n-am relationship status, nu ma intereseaza astea pe mine! Da draga mea normal ca suntem impreuna, n-ai vazut am si pe feisbuc, vreau sa stie toata lumea ca sunt cu tine, mai ales in pozele alea de la ziua ta cand te indopai cu salata beuf, da sa stii ca nu eu am dat untag la alea, nu merge bine site-ul asta, e baguri.( sau in varianta feminina: N-as fii fata cu ala niciodata, nu vezi ce urat e si nu e nici destept, e si mic de inaltime, nu se imbraca cool si cam are fata de tigan! / Da iubitule, ma simt asa apreciata cu tine , cand ma gandesc la tine imi vine in minte❤ )

Ce vroiam sa mai mentionez este ca nu credeam ca sunt chiar atat de multe Mirabele. Dar sunt, au atacat internetul cu poze cu pisici, balone, valuri la tarm, poze preluate in totalitate de pe net, in apoximativ aceleasi culori, aceiasi estetica,  in vederea faptului de a-si asocia imaginea ei de fata visatoare cu acestea. Cred ca pentru un post viitor voi face o lista de 50 de bloguri la fel. Daca nu reusesc ii voi cere Mirabelei scuze, ii voi spune ca e mai buna ca mine, ca mai multa e sigur( scuze, mai multe sunt).

Nu-mi dau seama daca sunt coerenta in acest post, dar am invatat ca important este in viata sa fi entuziast in orice faci, nu sa ai un scop clar, idei, coerenta, atitudine, inteligenta…si alte prostii. Entuziasmul va fi cel apreciat. Like.

Pana atunci cand imi revin din frustrari meschine si incoerenta ma bucur de  bicicleta mea, cu care astazi am ajuns prima la finalul cursei de  mai mult de 5 statii, inaintea competitorului meu, autobuzul cu care as fi mers de obicei. As vrea sa-i multumesc pentru asta lantului meu proaspat lubrifiat si celui care a facut acest lucru posibil.

Cu lipsa de entuziasm,

Daniela Rhu

*aceasta este o concluzie. nu exista nici o statistica ce sa arate acest fapt. as vrea sa existe dar cred ca e imposibil.

p=puncte

Tags: , , , , ,

One Response to “Pentru o viata reala ->”

  1. rhk Says:

    like.

Leave a Reply

