Cautati si la alte chioscuri!

Poza apartine ei, din ce am observat pe blog, nu-i e in stilul caracteristic, insa pentru surprinderea acestei situatii, aplauzele mele. Asta m-a determinat sa-mi iau si eu mai des aparatul foto cu mine.

E chiar adevarat ca nimeni nu mai are adevar, nici cu carte nici fara.

Tags:

2 Responses to “Cautati si la alte chioscuri!”

  1. Vania Says:

    Aş aminti că autoarea este Alice Drogoreanu. Eu sunt doar gazda…

  2. daniela rhu Says:

    Multumesc.

Leave a Reply

