Snapshots la Bucharest Sevens (1)

Adica de la Campionatul European de Rugby in 7, organizat la Bucuresti weekendul trecut, la care am avut placerea sa contribui, in ceea ce priveste organizarea, zambind cat de frumos am putut eu unor ciprioti, bosnieci,bulgari si greci, dar si unor olandezi, desi ei nu erau in grija mea,dar nu puteai sa nu zambesti cand te uitai la ei (erau in grija lui Jack ca toate ehipele de baieti care nu venisera doar pentru turism). Vremea a  fost de la ploaie torentiala la soare de de-ti venea sa te dezbraci( olandezii au facut-o putin, dar n-am facut poze, m-am gandit sa nu fiu calica si sa ma multumesc doar cu privelistea) Compania a fost minunata, am ras cum nu tin minte sa mai fi ras de mult timp, dar si oboseala a fost destula. Daca Chinezul ar scrie o carte despre asta, eu as scrie partea a doua” Tu za hotel end back”, dar sa ramana in povestiri intre noi, ca e mai frumos asa. Sa vedem pozele dupa cum urmeaza:

A fost foarte frumos cu totul.

Sa mai fie.

Tags: ,

Leave a Reply

