Invitatie la vernisaj

I WANT TO BE A ROMANIAN CONTEMPORARY ARTIST

Sub deviza: “Daca nu urcati la arta, arta nu coboara la voi!“…

Va astept vineri, 25 iunie, incepand cu ora 18.00 in cladirea UNIV. DE ARTE BUCURESTI de pe Str. General Budisteanu nr. 19, 010773 Bucuresti 1, la nivelul “cel mai superior” al artei din aceasta facultate, adica tocmai la etajul 4.  Va astept  sa urcati cele patru etaje, pentru ca si eu le-am tot urcat in ultimii 3 ani, sa vizionati  lucrarile colegilor mei si cel mai important a mea, pentru ca asta am facut si eu in ultimii trei ani, sa radem cu sau de ele pentru ca asta…hai ca stiti deja, dar cel mai important, sa fiti alaturi de mine in acest moment de incheiere a unei perioade din viata mea, ce a insemnat facultatea de arte din Bucuresti*.

Va astept la sala 54 unde veti mai gasi arta video, Mall-uri si prajituri din fondant, afise de film, ilustratiii in rame colorate, televizor decorat in interior si macheta fabricata de maini pricepute de origine daneza.

Va astept cu drag, ca si cand.

Daniela


* nu stiu daca va urma si partea a doua, “Masterul Contraataca

Tags: , , , ,

Leave a Reply

