Eu, in Turneul Metropolitan de Rugby

Adica eu, sambata asta chiar am jucat rugby tag in echipa Blogerilor, in cadrul Turneului Metropolitan de Rugby. Uimit? Si eu, inca.

Pe foarte scurt, in ultimele 2 sapamani (adica de cand s-a incheiat  IRB Nations Cup) am avut 2 saptamani foarte pline dar care s-au incheiat minunat. Marti m-am lasat convinsa de Jack sa particip la acest eveniment: “Hai mai, ca o sa fie mai multe fete dintre blogeri… o sa fie si alte echipe mixte!” si am iesit la 2 pase in parc. Joi  trebuia sa avem antrenamentul dar a plouat cam 15 min si terenul a devenit impracticabil asa ca s-a tinut vineri( cand terenul din spate inca imi aducea aminte de episodul cu mlastina din Tehnici Esentiale de Supravietuire ) cand timp de o ora Lucian a incercat sa ne invete cum sa tinem mingea sa pasam, sa primim, aparare, ofensiva, pase incrucisate si alte reguli iar apoi,  am mai incercat noi sa ne jucam ca sa ne obisnuim. Cam acesta a fost antrenamentul total al Echipei Blogerilor😀, plus incalizirea de azi dimineata impreuna cu  Turambar si Bogdan Olteanu cei ce ne-au ajutat foarte mult in meciurile de astazi.

Asa ca am participat la turneu, noi, echipa blogerilor proaspat formata, entuziasti dar constienti de nivelul nostru de joc. Normal ca nu am stat in linie la aparare, ca am dat inainte…si ca am fost batuti grav, dar am jucat si cel putin mie mi-a placut foarte mult si s-a vazut ca la al doilea meci ne-am mai dezmeticit putin, insa eram mai atenti la regulament decat la sprint. Aici eu am avut cele 2 pase bune, le voi numi pasele mele de glorie😀 in ulimele 2 min din meci( pe inregistrarea lui Mihai Pintilie se aude vocea lui Chinezu, cu apreciere, ceea ce m-a bucurat si emotionat foarte mult si poate m-as fi inrosit la fata dar cred ca mai rau decat m-am facut deja  de la soare, nu se poate).

Ah, si pentru ca am participat la aceasta copetitie amicala, ca jucatoare, ca singura jucatoare din turneu, am primit si un trofeu cu “cel mai bun jucator” lucru care din nou m-a emotionat  foarte mult.  Asa ca vreau sa multumesc tuturor celor mentionati mai sus pentru tot ce au facut pentru noi, mai ales lui Bogdan+ Berea Stejar pentru echipamentul care ne-a facut sa aratam si sa ne simtim chiar ca o echipa egala celorlalte, lui Lucian ca ne-a arata notiunile de baza si ca a avut curaj sa ne lase sa intram pe teren, galeriei care ne-a incurajat foarte frumos si mai ales echipei (careia i-am dat copy paste de la Make plus Alex Tunaru, David Pripas, Bogdan Th. Olteanu, Jack Rider, Andrei Bicky, Andrei Stanciu, Cezar Vasile, Auras Mihai, Andrei Florin) care m-a primit cu intelegere si indulgenta si alaturi de care mi-a facut foarte mare placere sa joc.

Tags: ,

2 Responses to “Eu, in Turneul Metropolitan de Rugby”

  1. Primul eseu din istoria Echipei Bloggerilor! » Chinezu - Un chinez ca tot romanu' Says:

    […] cele doua meciuri, reusind sa uimeasca audienta cu evolutia lor si cu singura fata din competitie, Daniela, membra a echipei […]

  2. Rugby-Tag cu twitteristi si bloggeri « I am Jack's wasted life. Says:

    […] @Andrei_Stanciu, @unuZisRhn, @Btholteanu, @Rekinoo, @Turambar. Singura fata din competitie, Daniela, membra a echipei bloggerilor, a facut fata cu brio, din punctul meu de vedere, provocarii unui […]

Leave a Reply

