Miss univers si-asa urata?

Aseara am inchis calculatorul,  si butonam tv-ul in cautare de ceva care sa ma adoarma rapid. Dar am dat peste ceva din categoria “nu ma intereseaza dar tre sa vad”. Daca nu intelegeti categoria, e ca atunci cand te uiti la un film prost ca sa te amuzi, sau ca atunci cand te uiti la otv sau la niste stiti aberante sau care au titluri exagerate in ultimul hal. Din aceasta categorie, am urmarit aseara sfarsitul de la miss univers romania. Ma uitam incruntata de parca  imi feream ochii de la ceva, de parca era ceva foarte dureros sau scarbos si nici nu reuseam sa ma amuz. Si prezentatoarea era foarte enervanta, si fetele alea atat de false si de prost imbracate, si nu doar ca tre sa bage pe scena zambetul ala creepy ci si in filmarile “din catonament” unde ele erau prietene si se distrau. M-am distrat si eu vizionand asta, gandindu-ma ca tre sa fi tare prost sa inghiti ce cacat iti vand astia cu filmarile lor si cum defapt se injurau astea una pe alta.
Ma uitam eu asa cum unele aratau mai bine, altele chiar naspa , zic de fata, ca la corp e un standard, n-are cum sa nu fie bun si ma gandeam cum fiecare din ele probabil are impresia ca e cea mai buna si ca ar trebui sa castige, ca are sanse reale sa castige. Dar se pare ca aia fraiera eram eu, pentru ca daca ne uitam la castigatoare, chiar avea oricare sanse sa castige, pentru ca miss univers romania era chiar uratica dupa parerea mea.  Eu n-am nimic cu machiajul in general si inteleg ca ai nevoie de el, pentru televiziune si pentru fotografie in special ca sa nu se reflecte lumina aiurea dar si pentru promovarea unei imagini cat mai aproape de ideal. Dar cred ca pentru miss ar fi foarte misto sa fie si o proba no makeup. In felul asta s-ar incuraja naturaletea si sinceritatea femeilor fata de cum arata ele de-adevaratelea.

Dar ce, femei vor sa fie sincere si naturale pentru prima vedere? Astfel am tras conculzia ca aceste 2 atribute au ajuns sa tina de apropiere si de intimitate si de sentimentul de siguranta. Si nu doar pentru femei ci in general, oamenii se pot arata asa cum sunt doar cand nu se mai simt in pericolul de a fi judecati dupa o masca, atunci cand sunt in afara competitiei.

Tags: , , ,

Leave a Reply

