Le pooh!

Da, m-am intors! Am o gramada de poze de pus pe net, o parte din ele sunt pe film(daca o sa iasa ceva din ele), iar cealalta  parte pe aparatul prietenei mele Lori, pe care acum o las inca sa doarma, pentru ca ma simt putin vinovata ca am tarat-o o saptaman intreaga prin orasele tarii, pe jos si prin trenuri mai mult sau mai putin curate, la hoteluri mai mult sau mai putin primitoare, prin calduri de lesin si aere conditionate de te iau dureri de spate. Daca tot am ocazia as vrea sa-i multumesc oficial, pe aceasta cale pentru rabdarea de care a dat dovada, pentru ca stiu ca nu e usor pentru nimeni sa ma supote o sapatamana intreaga, iar ea a reusit mult mai bine decat ma asteptam. A mai si incercat sa ma faca sa devin o persoana putin mai educata in spatiul public. Dar eu, fiind pe tren de 12 ore si caracterul meu fiind defect din punct de vedere al invatarii de la altii, atunci cand mi se spune sa fac ceva eu refuz in totalitate ideea iar apoi stand in fata calculatorului ca carrie bradshaw  (cacofonie intentionata) imi mai vine mintea la cap. Dupa cum urmeaza: Lori ma indemna prieteneste sa nu mai folosesc cuvantul “cacat” in spatiul public. Eu am zis ca vorbesc cum vreau, ca si pe mine ma enerveaza alte obiceiuri ale oamenilor, dar ca eu nu spun nimanui cum sa vorbeasca. Ea avea dreptate, nu era politicos ce faceam si nici nu mai eram in liceu. Ce m-a enervat a fost gandul ca trebuie sa ma cenzurez intr-un spatiu neoficial, adica unde nu trebuia sa impresionez pe nimeni, sau sa incerc sa fiu mai buna decat sunt eu de fapt. Eram doar eu, sincera cu mine si atata vreme cat nu ofensam pe nimeni, puteam spune orice. Iar cuvantul “cacat” intra la categoria injuraturi usoare, ca si “la naiba”. Poate indignarea mea a venit si din  faptul ca nu-mi place deloc atunci cand oamenii “injura” cu cuvine de genul…pisici…pe bune: pisici? Daca iti vine sa zici ceva, ca esti nervos, spune si te racoresti, nu sa tii in tine si sa ajungi plin de frustrari. Binenteles nu in preajma copiilor. Cred ce de-aia imi plac copiii, in general, in prezenta lor ai ocazia sa devii o persoana mai buna, mai rabdatoare si mai politicoasa, dar nu pentru ca simti ca vei fi judecat ci pentru ca simti ca atunci cand esti in preajma lor, comportamenul tau chiar conteaza, pentru ca ii poate influenta foarte mult.

Oricum, m-am hotarat sa nu mai zic cacat, si nici altele doar decat numai foarte incet, mai mult pentru mine, ce naiba, macar sa fim mai politicosi, daca mai buni sau mai rabdatori e mai greu sa devenim.

Urmeaza poze.

Va pup.

Tags: , , ,

Leave a Reply

