Deasupra e mai bine.

Mirabela imi cer scuze. Esti mai buna decat mine.

Am spus ca voi face asta si am facut-o. Am renuntat a mai gasii 50 de bloguri aproximativ identice. Am descoperit ca exista mult mai rau de atat, ca nici o detinatoare de blog citat nu va intelege critica intr-un mod contructiv, ca ele fac asta pentru ca se simt singure si asta le face sa creada ca daca  descriu cum a decurs ziua respectiva, sau ce  muzica asculta sau anotimpul in care ne aflam, sau cu ce se spala pe cap, cineva le va citi si deci admira sau macar observa. E trist. E de fapt prea trist ca sa mai aduc si eu amaraciune. “Am lucruri mai importante de facut”.  Mirabela va ramane mereu Mirabela, chiar daca scriu eu despre ea sau nu. Eu m-am decis sa iau lucrurile si sa incerc sa le repar mult mai de jos, in speranta ca se poate scimba ceva in perceptia viitoarelor generatii. Sau in alte cuvinte in curand voi incepe sa lucrez cu adevarat pentru proiectul de master. Nu va voi tine la curent ci va voi spune peste 2 ani cum a fost.

Altfel, lucrurile raman aceleasi: Multi fotografi, ceva artisti, putin public avizat, poze cu pisici, Romaina e condusa de oameni prosti, se fura biciclete, incep noi sezoane din seriale, femeile conduc prost si vorbesc mult la telefon, vrem case aranjate ca-n cataloagele ikea, nu suntem niciodata apreciati la adevarata valoare, dolarul scade, greseli/regrete/nostalgii/nevralgii, ce faci de revelion, am fost in sesine si n-am dormit 3 nopti , hai la o bere, mi-am tras o freza noua, sfanta cafea de dimineata…etc, etc, etc, etc etcetcetcetcetc…

Live long and prosper!

Tags: , , , ,

Leave a Reply

