Rudooolf!!!

Daca ati trecut prin magazine probabil ati observat. A inceput isteria generala. Sau pregatirea pentru isteria generala legata de craciun. pe mine ma enerveaza. As da lege sa inceapa cel mai devreme la 1 Decembrie. Oricum, probabil e un fel de anunt.”Trebuia sa incepi sa economisesti bani de la sparsitul lui septembrie ca sa iei cadouri pentru toata lumea! Nu sa bei mereu pana ai nasul ca Rudolf” Si oricum, eu variez foarte usor intre depresie si entuziasm in anotimpul asta. Tind sa fac mari greseli. dar nu e nici o problema. Sunt impacata cu ideea ca oricat as incerca sa le rezolv restul anului, vine iar decembrie si voi face iarasi aceleasi greseli😀.  Dar sunt impacat si cu greselile mele. Le-am acceptat. De fapt, cam asta am facut in ultima vreme, am negociat cu partea accea din constiinta mea care e responsabila cu penitenta. Si i-am zis: Destul e destul! (Suna ciudat si haios in romana) Am lucruri mai bune de facut decat sa-mi plang de mila.  Si printre lucrurile alea sunt si niste felicitari de craciun in serie limitata. Vad eu cate comercializez, cate trimit, important e sa le fac.

La multi ani,  Sa Na Ta Te!

Tags: ,

Leave a Reply

