Noi sa fim sanatosi!

Deci, maine dimineata ma trezesc mult mai dimineata decat in celelalte dimineti ale vietii mele normale, obisnuite, monotone. V-am mai povestit de treaba cu granulomul meu. Tin minte ca si datat trecuta cand trebuia sa ma internez  si am inceput sa fumez dunhill ziceam ca macar acum sa ma respect si eu, la sfarsit. Planul e ca maine dim la 7.30 sa fiu la spital, cum ar fi la receptie sa-mi dea cheile. Mi-e putin groaza ca voi sta in camera cu multi oameni batrani care miros ciudat. N-am nimic cu batranii, unii sunt amuzanti si au povesti dragute, dar cand sunt bolnavi si se vaita ma cam indipun. Am vazut data trecuta cand am stat in spital cum s-au chinuit o ora sa-i gaseasca unei doamne o vena de pus perfuzia, si care avusese nu stiu cate operatii, si a trebuit sa-i faca clisma… dar era doar una.  Mi-e mai frica atunci cand sunt mai multi, sunt ca zombi din filmele americane iar eu nu stiu dansul de la triller. Dar am gasit o solutie amuzanta pentru scenariile mele. Lie and lie some more. Sa incep sa inventez povesti daca vor sa faca conversatie. Stimuleaza creativitatea si e si amuzant sa vezi reactiile celorlalti, e chiar un studiu asupra autocontrolului.😀 Deci, fun. Am carti, am povesti de ascultat. O sa fie ok.  Daca nu, stiti voi, whiskey, lalele si tort de ciocolata!

In alta ordine de idei, aproape vine luna Decembrie si tot vad prin oras afise cu Hrusca I give to you…drumoroll…http://www.hruscafacts.ro/ Unlimited facts, pentru cei ce nu cunoaste si mai ales pentru cei carora le-am zis de asta si sunt sigura ca nu si-au mai adus aminte sa caute. Dintre ele:

Hrusca a facut un nod fara nicio legatura.

Hrusca nu are nevoie de casa de discuri, are chitara cu DVD-writer.

Atunci ne vedem cand ma intorc.

Hrusca poate muri intrun singur fel: inecat in ler de kryptonita.

Prima ninsoare incepe cand Hrusca isi acordeaza chitara.

Dealtfel deabea astept prima ninsoare, :)) daca-o mai apuc, cine ma cunoste stie ca sunt inebunita dupa Craciun, mai putin in spirit religios, mai mult in spirit de vacanta de iarna. Vreau sa patinez, sa merg cu bicicleta pe zapada, sa fac snowangels…sa fac cazemate si sa ma rostogolesc in zapada. Dar pana atunci mai e meciul de rugby Romania – Uruguay. Veniti ca o sa fie misto. E sambata viitoare. Deja nu mai sunt locuri la Tribuna 1, deci cine doreste, cine pofteste, sa-si ia la tribuna 2, ca nici nu e cu loc, e cu primu’ venit, primu’ servit,  se si vedem misto (am fost la meciul cu Fiji anul trecut tot cam pe vremea asta) cu nocturna, cu alea alea. Deci Stadionul Arcul de Triumf, sambata 27 Noiembrie, incepand cu  ora 17.00. Aici e si promoul, cam penibil cu efectul ala… da bine ca se promoveaza in vreun fel. Mi-ar placea sa vad multi oameni, oricum ar face domnii pe teren. Va puteti lua bilete si din magazinele Diverta, dar nu din ala de la Romana, ca am auzit ca s-a inchis.

Va pup. Ne vedem curand!

Ps : stau pana miercuri in spital, deci daca se hotaraste cineva sa treaca pe la mine, sa-i ia aparatu foto sa-mi faca si mie poza pt blog.

Multumesc anticipat.

 

 

Tags: ,

Leave a Reply

