Recent


Ascult On Call, Kings of Leon de la Glastonbury 2008 pe Tvr2. Mi se pare foarte tare ca ma uit la un concert din 2008 si totusi pare atat de recent. Trecutul recent are pentru mine proprietatea de a varia surprinzator intre  senzatia de “s-a intamplat asa de demult” si  “deabea a trecut”. Ma bantuie o fraza citita recent intr-o carte: “Pentru a fi prezent, trebuie sa fii contemporan cu viitorul”. In capul meu se extrapoleaza in foarte multe directii, de la arta, muzica, moda, relatii, media, politica. Asa ca o las sa ma bantuie.

Azi am fost cu Vlad, verisorul meu de 10 ani, la MNAC. Inainte sa ajungem ne-am batut serios cu zapada in castelul din parcul Izvor si deabea apoi ne-am dus la palat. A avut mai multa rabdare decat ma asteptam si sunt foarte mandra de el, mai ales ca a fost prima oara cand a avut contact cu arta contemporana. Am vazut o expozitia Horia Bernea. A avut rabdare sa se uite aproape la fiecare lucrare in parte si nu a intrebat niciodata ce reprezinta. Mi-a zis de unele lucrari ca sunt doar mazgalituri si de altele ca sunt urate. Am ras in interiorul meu pentru ca m-am gandit atat la sinceritatea copiilor dar si la faptul ca si adultii se confrunta cu acelesi probleme si i-am spus  doar foarte serioasa ca asa a vrut el sa le faca. Apoi am vazut si expozitia despre comunism. S-a uitat cu foarte multa atentie la cateva din colajele lui Ion Barladeanu si a intrebat daca pernele aurii sunt grele iar eu si cu Mire i-am mai povestit putin despre ce era vorba. Normal ca cel mai impresionat a fost de liftul de sticla, de vederea de pe terasa si  de ciocolata calda, dar mi-a zis ca din expozitii cel mai mult i-a placut una din lucrarile lui Bernea la care mi-a aratat ca modelul decorativ semana cu “o scriere veche”. Mi-a placut. Cand am plecat deja se intunecase. M-a tinut de mana pe drum si am jucat fazan de pana la metrou la Unirii. I-am spus in metrou ca muzeul asta e unul din locurile care mie imi place foarte mult si ma bucur ca am mers impreuna. El a inceput sa-mi povesteasca ce animale sunt intr-un joc de-al lui de pe ps3. Iar acasa mi-a arat o parte din masinutele lui si colectia de pietre din comorile pamantului.

Credeam ca pentru el va fi o zi plina de nou si distractiv dar a fost la fel de mult si pentru mine. Poate nu va interesa, dar eu am vrut sa va povestesc pentru ca m-a incarcat foarte mult, in cel mai frumos mod posibil.

P.S. 1: I-am promis copilului ca voi intreba mai departe oameni mai avizati urmatoarele:

Cine ar castiga intr-o lupta dintre: 1.Cat Woman si Robin; 2. Hulk si Wolverine.

Eu i-am raspuns dar cred ca n-am fost convingatoare.

P.S. 2: M-a indragostit de un Pentax K-x cu body alb. Nu-l voi uita prea curand🙂.

Tags: , , ,

7 Responses to “Recent”

  1. rhk Says:

    Castiga sigur Hulk pe termen scurt, dar pe termen lung, Wolverine il face.

    Comic-urile in care apare si Robin nu le-am citit, deci nu pot sa-mi dau cu parerea.😛

  2. daniela rhu Says:

    Eu am zis ca Wolverine, clar! Iar pe Robin am declarat ca-l bate Catwoman, dar n-am putut sa dar referinte clare la subsol🙂

  3. jolieroger Says:

    Cat Woman pentru că au fost 4 Robini. Într-o companie, lipsa de experiență pe post se vede. De asemenea, ar câștiga Wolverine. Nu moare niciodată și Hulk e trist.

  4. Giorge Says:

    As zice ca Robin ar castiga, cel mai probabil he’s gay ( nu o zic ca o chestie rea dar “Gee Wilikers Batman!” …) atunci se poate concentra mai bine + nu ar avea nimic impotriva sa se bata cu o femeie ^^. Real cat fight!

  5. robo Says:

    cred ca semeni cu tipa asta: http://www.flickr.com/photos/imeanhoneybee/page25/

  6. daniela rhu Says:

    E foarte hardcore gagica. Pot fi asemanari…inteleg ce zici.😀

Leave a Reply

