______________________________20 days left!

 

Astazi este 1 februarie. Pe 20 februarie 2010, o zi in care eram probabil foarte plicitsita m-am decis sa incep un proiect in care sa-mi fac cate o poza in fiecare zi. Mie. Nu pentru ca ma consider frumoasa. Aproape dimpotriva. Am facut mai bine ca nu am cautat atunci pe net. M-as fi lasat imediat cand as fi vazut cat de multa lume face chestia asta. Exista site-uri speciale exact pentru proiectele astea. Cautati… sunt sute! Dar ma bucur ca nu am cautat si ca nu am renuntat. Am incercat sa ma uit peste cateva din proiectele de pe net si nu mi-au spus nimic. Atunci am inteles privirea unora cand ii intrebam ce parere au, sau nedumerirea cu care ma intrebau ei de ce fac asta.  Oricat de obositor ar fi fost cateodata, am stiut mereu de ce faceam asta. At a certain moment we stopped seeing ourselves in the mirror and the others stopped seeing us. We all started to see and remember each other just in pictures. Ceea ce pentru mine are foarte mult sens. Psihologic, proiectul mi-a facut foatre mult bine. A fost aporape terapeutic. Cu toate astea s-ar putea sa nu mai vreau niciodata sa-mi fac poza singura. M-am vindecat de boala asta si de cateva altele in ceea ce priveste in general imaginea.

Revin cu mai multe povestiri, observatii, relatari si multumiri in 20 de zile.

Tags: , , ,

3 Responses to “______________________________20 days left!”

  1. cosmin Says:

    bravo, mai ai putin, abia astept sa aduni totul la un loc🙂

  2. joseph campbell Says:

    se pare ca merge si la imaginea in miscare

    http://www.radicalsoftware.org/volume2nr4/pdf/VOLUME2NR4_full.pdf
    paginile 5-20 daca te intereseaza (nu s-au mai facut cercetari de atunci)

Leave a Reply

